ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAKUPU – ZWROT ZAMÓWIENIA
Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Aby skorzystać z tego prawa, należy postępować zgodnie z procedurą podaną na stronie i wypełnić elektroniczny formularz zwrotu: KLIKNIJ TUTAJ

Zwracany towar musi być nieuszkodzony, w oryginalnym lub innym odpowiednim opakowaniu, kompletny i ze wszystkimi akcesoriami.

Przesyłkę mogą wysłać Państwo dowolną firmą kurierską:

MEGASPLET D.O.O
GLS POLAND Magazyn Przeładunkowy
ul. Paprotna 10
51-117 Wrocław

Na przesyłce dużymi literami należy wpisać numer zamówienia.

Zwrot lub wymiana nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki w naszym magazynie centralnym lub od otrzymania potwierdzenia wysyłki na nasz e-mail.

Koszty wysyłki są zawsze pokrywane przez nadawcę. Nie przyjmujemy nieopłaconych przesyłek ani wysłanych do paczkomatów.

W przypadku odstąpienia od umowy zakupu, w której wykorzystano bonus, kod rabatowy lub kod promocyjny, środki te zostaną uwzględnione jako rabat i nie zostaną zwrócone klientowi. Zwracana jest tylko wpłacona kwota.

Więcej informacji na temat zwrotu towaru można znaleźć w Warunkach Świadczenia Usług. W przypadku dalszych pytań prosimy: KLIKNIJ TUTAJ

WYMIANA PRODUKTU
Jeśli otrzymany numer, rozmiar lub kolor zamówionego produktu (butów lub odzieży) nie pasuje, można go wymienić na inny w zależności od dostępności. Aby dokonać wymiany produktu na inny rozmiar lub kolor należy postępować zgodnie z procedurą podaną na stronie i wypełnić elektroniczny formularz wymiany: KLIKNIJ TUTAJ

Zwracany towar musi być nieuszkodzony, w oryginalnym lub innym odpowiednim opakowaniu, kompletny i ze wszystkimi akcesoriami.

Przesyłkę mogą wysłać Państwo dowolną firmą kurierską:

MEGASPLET D.O.O
GLS POLAND Magazyn Przeładunkowy
ul. Paprotna 10
51-117 Wrocław

Na przesyłce dużymi literami należy wpisać numer zamówienia.

Koszty wysyłki są zawsze pokrywane przez nadawcę. Nie przyjmujemy nieopłaconych przesyłek ani wysłanych do paczkomatów.

REKLAMACJA PRODUKTU
Jeśli produkt został uszkodzony podczas transportu lub jest wadliwy, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym fakcie mailowo. Za wszelkie możliwe niedogodności bardzo przepraszamy. Zgłoszenie będzie rozpatrzone priorytetowo.

Prosimy o przesłanie na adres mailowy info@hitprodukt.pl następujących informacji:

  • zdjęcie/film produktu, na którym wyraźnie widać miejsce uszkodzenia i/lub wady produktu, wraz z opisem
  • nazwę produktu

W temacie wiadomości e-mail należy wpisać - REKLAMACJA oraz numer zamówienia.

You have successfully subscribed!