Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

REKLAMACJA
REKLAMACJA
OTRZYMANY PRODUKT JEST USZKODZONY
Jeśli otrzymany produkt został uszkodzony podczas transportu, prosimy o poinformowanie nas o tym niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Za wszelkie możliwe niedogodności bardzo przepraszamy. Zgłoszenie będzie rozpatrzone priorytetowo.Prosimy o przesłanie na adres mailowy info@hitprodukt.pl następujących informacji:- zdjęcie/film produktu, na którym wyraźnie widać miejsce uszkodzenia i/lub wady produktu, wraz z opisem- nazwę produktuW temacie wiadomości e-mail należy wpisać - REKLAMACJA oraz numer zamówienia.Jeśli otrzymali Panśtwo niedziałający/uszkodzony produkt, nie trzeba go odsyłać.
OTRZYMANY PRODUKT NIE DZIAŁA
Jeśli otrzymany produkt nie działa, prosimy o poinformowanie nas o tym niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Za wszelkie możliwe niedogodności bardzo przepraszamy. Zgłoszenie będzie rozpatrzone priorytetowo.Prosimy o przesłanie na adres mailowy info@hitprodukt.pl następujących informacji:- zdjęcie/film produktu, na którym wyraźnie widać miejsce uszkodzenia i/lub wady produktu, wraz z opisem- nazwę produktuW temacie wiadomości e-mail należy wpisać - REKLAMACJA oraz numer zamówienia.Jeśli otrzymali Panśtwo niedziałający/uszkodzony produkt, nie trzeba go odsyłać.
NIE OTRZYMAŁEM WSZYSTKICH ZAMÓWIONYCH PRODUKTÓW. OTRZYMAŁEM NIEWŁAŚCIWE PRODUKTY
Jeśli w paczce nie było wszystkich zamówionych produktów lub były to niewłaściwe produkty, prosimy o powiadomiene nas o tym niezwłocznie po otrzymaniu paczki. Prosimy o przesłanie nam wiadomości e-mail na adres info@hitprodukt.pl z informacją o brakujących/nieprawidłowych produktach, wraz z numerem zamówienia. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności. Reklamacja zostanie potraktowana priorytetowo.
You have successfully subscribed!