Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

ZAMÓWIENIA I DOSTAWA
ZAMÓWIENIA I DOSTAWA
GDZIE JEST MOJA PACZKA?
Aby sprawdzić status swojego zamówienia, wystarczy kliknąć na: https://hitprodukt.pl/pages/status-zamowienia, wpisać swój adres e-mail i numer zamówienia (#PLHP....).1. Po złożeniu zamówienia otrzymasz na swój adres e-mail potwierdzenie zakupu wraz z numerem zamówienia. Ten numer zamówienia i adres e-mail należy wpisać do powyższego formularza, aby prawdzić status swojego zamówienia.2 Gdy paczka zostanie przekazana kurierowi, w systemie widoczny będzie również numer przesyłki kurierskiej oraz link do śledzenia przesyłki bezpośrednio u kuriera. Kliknięcie przycisku spowoduje otwarcie strony, na której można śledzić przesyłkę do momentu jej doręczenia. Lokalizację numeru przesyłki i przycisku do połączenia z kurierem można zobaczyć na poniższym przykładzie.
NOWE ZAMÓWIENIE
Zamówienie można złożyć, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@hitprodukt.pl z następującymi danymi (W takim przypadku wyrażają Państwo zgodę na płatność za pobraniem):- Imię i nazwisko:- Adres wysyłki (kod pocztowy/miasto/ulica/numer domu):- Numer telefonu komórkowego (dla dostawcy):- Adres e-mail odbiorcy (dla dostawcy):- Prosimy o zapisanie NAZWY PRODUKTU podanej na stronie internetowej (kolor/numer/rozmiar):
NIE OTRZYMAŁEM WSZYSTKICH ZAMÓWIONYCH PRODUKTÓW. OTRZYMAŁEM NIEWŁAŚCIWE PRODUKTY
Jeśli w paczce nie było wszystkich zamówionych produktów lub były to niewłaściwe produkty, prosimy o powiadomiene nas o tym niezwłocznie po otrzymaniu paczki. Prosimy o przesłanie nam wiadomości e-mail na adres info@hitprodukt.pl z informacją o brakujących/nieprawidłowych produktach, wraz z numerem zamówienia. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności. Reklamacja zostanie potraktowana priorytetowo.
You have successfully subscribed!